Kehityskuvat

keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Kylläpä vituttaa.

Mä en tajua, mitä on tapahtunut.
Mihin on hävinnyt se päättäväinen ja varma Kaza, joka piti kiinni periaatteista ja luotti itseensä. Mihin on kadonnut se itsevarmuus ja tahto mennä läpi sen paskimmankin paikan?? Tänne heti takaisin!!

Mä olen viime päivät ollut kuin kuoleman sellissä, siis syönyt ihan kuin viimeistä päivää. Unohdettu on täysin se, miten pitäisi syödä ja mitä pitäisi syödä, kun jätski ja laku on houkutellut jo kaupassa. Mä en käsitä!
Taas yhden kerran teen päätöksen, että nyt saa loppua. Nyt minä, mokoma idiootti, otan itseäni niskasta kiinni ja palaan ruotuun. Mutta sitten taas seuraavana hetkenä, viimeistään seuraavana iltana ahdan kaksin käsin itseeni kaikkea paskaa. (Anteeksi kielenkäyttö)

Ja sitten minä ihmettelen ja olen kummissani, että miksei mitään tapahdu. Ei tietenkään mitään tapahdu, kun juoksulenkillä ei jalat ole yhtä nopeat kuin iltaisin käteni sipsikipolla. Kaikki jotenkin repesi tuon viime päivityksen repeämisen jälkeen. Kaikki jotenkin meni ihan päin ahteria. Totuus on kuitenkin se, ettei fitness- lavoille pääse tällainen ihrakasa. Paitsi ehkä ihraisin voimailija kisaan (siinäkään en varmaan sijoittuisi kovin hyvin, vaikka liikuntaa olen koittanut harrastaa)

Jännää tässä kaikessa on se, että liikuntaa olen harrastanut aivan niin kuin ennenkin. Olen käynyt maanantaiaamuna klo 7 pumpissa ja kahdella juoksulenkillä. Tiistaina oli kuntosali ja piloxing, keskiviikkona, eli tänään en kyllä käynyt kuin pienellä kävelyllä. Muttei voi sanoa, ettenkö olisi liikkunut. Yleensä hillittömät mättökohtaukset liittyvät yhteen liikkumattomuuden kanssa, mutta ei nyt. Ihan kummallista. Täysin käsittämätöntä, vaikka tietenkin kaikki selittyy mun selkärangalla, joka jotenkin on mädäntynyt olemattomiin. Läskit eivät siis vähene, mutta kunto kasvaa kyllä juosten ja jumpaten. Ehkä lihaksetkin, mutta mitään muuta ei sitten tapahdu.

Voisiko joku sulkea mun suun ja takoa päähäni sen verran järkeä, että kehtaisin nyt elää niin kuin hyvää olisi. Tänään uusimmassa FIT-lehdessä oli juttu 5:2-dieetistä ja ehkä mä kokeilen sitä sitten vaihteeksi. Voisin ajatella, että siihen asti, kun saan sen FITNESS- pakettini auki (eli koittaa se 15.11., jolloin paketit aktivoidaan käyttöön) kokeilisin tätä. Josko se saisi mut uudelleen motivoitumaan ja sen kautta suhteeni ruokaan muuttuisi.

Loppulauselma tässä kaikessa on, että nyt tuntuu, että olen epäonnistunein LÄSKI ikinä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti