Kehityskuvat

keskiviikko 13. marraskuuta 2013

jjännitystä ilmassa...

Perjantaina se alkaa. Siis mahtavan bikini fitness - kropan metsästys. Jännityksellä tosiaan odotan, millaisen ruokavalion ja saliohjelman saan. Valitin siskolle juuri juoksulenkillä, kuinka kyllästynyt olen olemassa olevaan saliohjelmaan ja ruokavalioonkin . Minä TARVITSEN muutosta! En jaksa enää syödä samalla tavoin, kuin kohta vuoden. Vaihtelu olisi jees! Vaihtelua olen tosin saanut, kun olen lipsunut kuin vesi laskee lehmän selästä. Olen syönyt vissiin joka päivä jätskiä, mutta perjantaina se loppuu. Kaipaan jo uutta motivaatiota. Me saatiin bikini fitness- naiset omat face- sivut ja mielenkiintoista porukkaa on kyllä mukana. Onneksi on muitakin, jotka eivät ole vielä täysin valmiita :). Pikkunen alemmuuden tunne tuli, kun selailin ihmisten blogeja. Mutta tästä sitä noustaan. Ei pidä ajatella, ettei miula ole motivaatiota, sitä löytyy, mutta pahempaa on se kyllästyminen ja siihen liittyvä turhautuminen. Paino jumittaa ja ihmistä vituttaa. Tämä bikini fitness- juttu on se , joka toivottavasti nostaa taas miut tästä suosta. Vaikka työtä tietenkin pitää tehdä. En mä ajattelu, että kaikki tulee ilmaiseksi, vaan kyllähän niistä lihaksista ja vartalosta ja kaikesta täytyy kyllä maksaa kova hinta. Ei tuloksia ilman kipua. Ja se on pakko mennä järkeen myös mulle. Mikä on sitten tämä päivän viimeisin fiilis. Jännitys, odotus ja kevyt itseinho. Kuinka sitä ihminen päästää itsensä tähän tilaan. Antaa pois asen minkä on saavunut ja ainoastaan jonkun makeisen takia. Onko se ollut tämän arvoista? Monenlaisia mietteitä, mutta ehkä enemmän sekavia, kuin selviä. Enemmän shaibaa, kuin viisaita juttuja. No huomista odotellessa :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti