Kehityskuvat

keskiviikko 4. joulukuuta 2013

InBody ja kootut

Mä kävin eilen siinä InBody mittauksessa, mutta luulen, että se meni jotenkin reisille.  No aloitan alusta. Menin paikan päälle, yllättävää kyllä AJOISSA. Tätä ei ole usein tapahtunut, ottaen huomioon, että ennen sitä hain KAMUT hoidosta ja vein kotiin. Lisäksi heti kuntosalin edessä oli parkkipaikka vapaana. SIIS MITÄ?? Missä on mun tuurini?
No siinä vähän aikaa sain odotella mittausta, mutta edelleen jaksaa ihmetyttää myös se, että mittaus maksoi 20€, mutta juuri viime viikolla posti toi tullessaan 20€ lahjakortin liikuntakeskuksen palveluihin, ja juurikin tuohon InBodyyn sitä pystyi hyödyntämään. Ja tämäkin vielä kaiken lisäksi. Mittaus ei siis varsinaisesti edes maksanut mitään.

Järkytys tulee tässä. Kun menin mittaushuoneeseen, MIES kertoi rutiininomaisesti kuinka InBody-mittaus ja -laite toimii. Paino kuulemma otetaan alusvaatepainossa... siis ALUSVAATEPAINOSSA?!?!? Me ollaan tunnettu noin 2 sekunttia ja mies käskee riisumaan. Loistohomma. Tietenkin mä riisuin, ei siinä mitään, olen aika helppo tapaus, mutta pohdiskelin, että mitähän mahtaa mies ajatella, kun kuoriudun vaatteista. Onneksi ei ollut virkapaita päällä. Olisi saattanut miehellä mennä pasmat sekaisin :D. Mutta uskomatonta. Mä en osannut varautua ollenkaan tällaiseen. Lääkärissä on tietenkin ihan ok, olla puolialasti, mutta että kuntosalilla. ja vielä VIERAAN MIEHEN kanssa.

No selvisin mä siitä just ja just :D, ei jäänyt traumoja, vaikka muistan tämän loppuikäni. Mutta nyt siis tulokseen, joka mielestäni meni reisille. 

Siinä näkyy siis paino, joka on ihmeen vähän. Ottaen huomioon, että kello oli 16.26 (vaaka oli kesäajassa). Lisäksi SMM, eli lihasmassa kiloissa, sitten rasvamassa kiloissa, SIIS RASVAMASSA KILOISSA 14,7 kiloa. Tämän mukaan mulla on siis rasvaprosentti jotain 18%, mutta sehän EI VOI PITÄÄ PAIKKAANSA! Eli ihan reisille meni. Sen kyllä huomaan, että taas haba on kasvanut ja kovettunut. Alli ei tunnu lainkaan niin kovasti kuin ennen. Mutta mahassa on ihraa vielä vaikka muille jakaa. Tuo score tarkoittaa fitness-pisteitä, jotka kertoo lihaksen ja rasvan sopusoinnusta.

Tämän mittauksen mukaan siis mun pitäisi olla tosi kovassa kunnossa. Vaikka olen nyt treenannut, niin en mä näin hyvässä kunnossa ole :D. Katsotaan taas myöhemmin uudelleen, että mitä sanoo vaaka. Käyn myös sellaisessa toisessa vaa'assa, joka kertoo jotain ihon sisäistä (siitä joskus tuolla aiemmissa teksteissä oli juttua), mutta tällä hetkellä luotan siihen kyllä enemmän.

Kolmas viikko tätä ohjelmaa menossa. Huomenna salille, olisi luvassa hauispäivä. Odotan kyllä innolla :D. Multa on jo salilla kysytty, että olenko mä ammattilainen, kun heilun lappujeni kanssa siellä joka Jumalan aamu. Aika menee vaan niin nopeasti. Ensi viikolla töissä on niin kiirettä, että katsotaan miten ehdin treenata. Olen koittanut johonkin väleihin tunkea salin, mutta katsotaan onnistuuko. Neljä on aika paljon, kun yrittää hoitaa ne viitenä olemassa olevana työpäivänä.

Olen jotenkin tosi iloinen ja positiivisesti yllättynyt, kuinka helppoa kaikki on ollut. Ei tee mieli juuri mitään. Saa syödä hyvin ja monipuolisesti tietyissä rajoissa, muttei tarvitse viettää keittiössä loputtomia aikoja väsäillen jotain ihmeprotskuhommia. Jauheliha-pasta-tomaattikastike-vihannes-salaatti, siinä päivälliseni :D ja tällä hetkellä taitaa olla pakkasessa viikon päivälliset odottamassa. Se on aika helppoa, kun asennoituu.

Mutta yritän tässä vaikka huomenna ottaa vähän haukkakuvaa, jos kehitystä voisi seurata näin pian. Jos ei, niin otan jostain muusta kohdasta.

<3
-Kaza

2 kommenttia:

  1. Hienoa, että kaikki sujuu helposti. Ruokien valmistaminen pakkaseen on minunkin pelastus, sieltä sitten vaan otan itsellei evästä. Olen suosinut paljon jauhalihapihvejä, itse tehtyjä tietenkin. Ja kummallista kyllä, en ole vielä niihin kyllästynyt :-)

    Noi mittaukset saattaa heittää jo pelkästään nesteen määrästä kropassa. Älä huoli, tulosta syntyy, johan sen näki sun haukkarista jonka kuvan laitoit. Pitikin silloin heti mennä peilin eteen pullistelemaan omaansa ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jauhelihapihvit olisi ihania, mä en vain ole jaksanut vielä tehdä niitä. Ehkä nyt kun saan hirveä jauhettuna, niin innostun pyörittelemään :D. Katsotaan miten pitkään jaksaa herkutella jauhelihalla :D.

      Pullistelu on kivaa, vaikka kiinnijääminen siitä ei. Ihan ihmetyttää, kuinka nopeasti kehitystä tapahtuu! Mahtava juttu, se tekee nälkäiseksi :).

      Poista