Kehityskuvat

perjantai 6. joulukuuta 2013

"Oi Suomi katso, sinun päiväs koittaa..."

Itsenäisyyspäivän tunnelmissa sitä ollaan. Aattelin, että tänään saa olla salilla rauhassa, kun kaikki juhlivat itsenäistä Suomea, mutta mitä vielä. Varsinaisesti salin puolella ei ollut kuin muutama vakkari ja pari randomia, mutta kamalasti ihmisiä silti. Kuinka toisilla ihmisillä on aikaa treenata niin paljon? Usein mietin tarinoita ihmisten takana ja se vasta jännää.

No takareisi-, pakara-, pohje- ja vatsatreeni tuli tehtyä. Ei mikään kaikista paras päivä, mutta kyllä tuntui hyvälle. Lähes jokaiseen liikkeeseen sain taas lisätä painoja. Huomaa kyllä, että treenaan usein, ja sellaisilla liikkeillä, jotka vahvista myös muita lihaksia, ei vain jotain pientä tiettyä. Kehittyminen on ihanaa! Tämä tekee niin nälkäiseksi. Ja varmasti tämä on myös yksi syy, miksi ei himota karkit tai sipsit. Se mun täytyy kyllä tunnustaa, että perjantaina kotikäynnillä mun oli pakko ottaa yksi juustosarvi ja voisilmäpulla. Mummi, jonka luona kävin oli tehnyt seitsemään sorttia pöytään ja jokaisen kahvihörppäyksen jälkeen käänteli lautasia niin, että otapas nyt. Vai eikös kelpaa. Nytkin piti vuolaasti selitellä, kuinka olin ihan täynnä. Ja kehua tietenkin ihan aiheesta mestarileipuriksi. No ei jäänyt syöppö päälle, selvisin porkkanakakusta, jonka ihanat virastonnaiset olivat ostaneet, myös minua ajatellen. (En siis sitä syönyt lainkaan)

Tänään meille tulee päivällisvieraita, mutta onneksi ruoka on ajateltu minulle sopivaksi. Tarjolla on siis possun ulkofilettä, uunijuureksia, tavallista salaattia ja toisille veneperunoita ja juustokastiketta. Nyt jo alkaa sylkeä tursuamaan suuhun, kun ajattelen rakkaan E:n tekemää marinadia lihalle. Voi mitä herkkuja.

Tänään tuli tehtyä siis viikon viimeinen sali ja viimeinen työpäivä. Seuraavan kerran töihin sitten keskiviikkona. Jes. Kyllä mua jo väsyttääkin.

Vaikka salilla oli porukkaa kuin pipoa, sain otettua muutaman kuvan ja tein teitä ajatellen hienon kollaasin siitä matkasta, joka on takana. Vähän tämä odottaa niitä ensi vuoden kuvia, mutta onneksi joka kuukausi on voinut huomata jonkinlaista kehitystä tapahtuneen :D.

Mä olen huomaavinani pientä hoikentumista kun vertaan tämän päivän kuvaa ja syyskuun kuvaa. No mutta mitä te sanotte?

Vaan ihanaa itsenäisyyspäivää, muistakaas pitää toisistanne ja itsenäisestä Suomesta huolta. Eletään kuulkaas unelmaa :)

<3
-Kaza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti