Kehityskuvat

maanantai 2. joulukuuta 2013

Olen kohtuullisen ylpeä.

Meillä oli viikonloppuna ne juhlat, joista aiemmin postasin ja.. hmm... kaikki meni jotenkin tuhat kertaa paremmin kuin uskoin. Kun me ajettiin autolla kohti juhlapaikkaa (matkaa noin 1½ tuntia) söin lounassalaattini. Siitä kolme tuntia oli päivällinen. Sitten tasaisin väliajoin söin tuota banaani-suklaan makuista Protein 3Phase jauhetta ja salaattia. Vaikka pöydät todellakin notkui, mä en esim. hakenut lisää, tai ahnastellut. Mä jätin tyynesti kakut syömättä, vaikka pöydässä oli ihanaa itse rakkaudella tehtyä täytekakkua kaikkine sokerimassa kuorrutuksineen, sacher-kakkua, sylkirauhaset herättäviä herrasväen pipareita, kierrepullia, kuivakakkuja ja suklaahippukeksejä.

Mä jotenkin taputin itseäni olkapäälle, kun pääsin sen yli. Aika hieno fiilis kaiken kaikkiaan, varsinkin, kun ei ollut edes sellainen olo, että pitää hotkia kaikkea kitaansa. Mä olin tyytyväinen kahviin ja sen perästä pian nautittuun jogurttiin ja raejuustoon.

Illalla sitten, kun päivän isoimmat ateriat olivat jakautuneet hieman epätasaisesti, olikin aikamoinen nälkä. Vaikka litkin tuota proteiinilitkua (joka oikeasti on parempaa kuin luulisi). Katselin jo voileipäkakkuja ajatuksella, että jos ottaisin pienen palan, niin eihän se haittaa. Ei pieni pala kaloreita lisää niin paljon, etten mä pysyisi kokonaiskaloreissa. Mutta sitten tajusin jotain todella merkittävää. Jos mä nyt ottaisin sitä kakkua, niin mä olisin niin siinä samassa pisteessä, jossa olin ennen tätä dieettiä. Silloin mä antaisin periksi ja selkäranka katkeaisi, että napse vain kävisi. Ja onneksi en ottanut. Olo aamulla ei ollut hiilarihuuruinen (eikä krapulainen, sillä en ollut juonut tarjottua punaviiniä, en edes alkumaljaa maistanut. Luulevat varmaan, että olen raskaana) ja turvonnut, vaan hyvä ja normaali. Tosin olinhan mä valvonut normaalia pitempään, joten ajomatka kotiin kaikessa myrskyssä ja myräkässä oli varsin hektinen. Ihan kävi treenistä, kun sai ajaa jokainen lihas jännittyneenä. Onneksi päästiin kotiin ja onneksi kaikki meistä on elossa :D.

Jotenkin outoa, että on vain kaksi vapaata, ja ne molemmat tuhrautui reissatessa. Vaikea oli tänä aamuna asennoitua töihin menoon. Kävin mä aamulla salilla ja ihan ok-mätöt siellä. Perusselkä ja olkapääpäivä. Olisi kyllä tullut niin hienoja kuvia, kun olkapäät olivat ihan pumpissa :). Huomenna olisi tarkoitus tehdä etureisiä ja vatsoja.

Mutta nyt taitaa olla meidän äiskän aika ottaa pieni munakas ja alkaa katsomaan nuorta Montalbanoa. Laatuviihdettä :D.

<3

-Kaza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti