Kehityskuvat

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Aurinko tekee ihmeitä.

Oi että, ihanaa on olla terveenä ja nauttia pakkasesta ja auringosta.
Tänään testasin sen, miten paljon se vaikuttaa mielialaan, tai miten paljon liikunta vaikuttaa mielialaan. Anteeksi jo etukäteen, kohta seuraa elämän hehkutusta. Kaikkein negatiivisimmat ihmiset saattavat saada oireita tästä!



Mutta siis ihanaa. Mä kävin aamulla juoksemassa, tai KAMUT herättivät noin 7.30 ja sitten olin ulkona vartin päästä. Ihana katsella, kun aurinko alkoi heräilemään ja maalasi kaiken väreillään. Kurjaa oli se, että valitettavan moni oli menossa myös lenkille koiriensa kanssa tai autolla töihin tai mitä vain. Rauhaa ja hiljaisuutta ei siis ollut tarjolla. Mutta nautin mä silti, vaikka kiroilinkin typerää puhelinta, joka ei taaskaan suostunut mittaamaan koko juoksumatkaa, vaan kesken kaiken alkoi kysellä pin-koodia. Mulla menee niin hermo! Vaan juoksu kulki niin minulla kuin koirallakin. Nyt sitten koira vetää hirsiä :D.


Mutta pakkasta oli aikas rapsakasti, 18 astetta. Ja mä niin voimaannuin vaikka ärsyttikin. No sitten ajatuksena oli, että oltais menty lasten kanssa ulos, mutta johan ne olis jäässä sormista, ulko-ovella. Siispä siivouspäivä. JEE! Ja mä nautin niin. Vaihdoin meille jouluverhot talviverhoihin ja nautin kaikesta kauniista. Uusi ilme kodilla. I-H-A-N-A-A-!


 Miten kiitollinen sitä saakaan olla, että on koti ja perhe. Että on elossa ja terveenä. Kiitollinen saa olla myös siitä, että elämä, joka ei ole aina niin helppoa tai ihanaa, on kuitenkin syitä elää. On se, minkä takia nousta aamulla ylös vuoteesta ja nauttia. Olen lukenut, että positiivinen ajattelu ei tee elämästä auvoista, mutta onnellisempaa. Siis siinä mielessä onnellisempaa, että osaa arvostaa ja nauttia niistä hyvistä asioista, joita on, vaikka välillä tulisikin paskaa niskaan. Siltähän ei voi kukaan meistä säästyä, mutta miten suhtautua elämään, kuinka ottaa se vastaan ja herääkö aamulla iloisin mielin vai itku silmässä, että taas on uusi aamu... pahimmassa tapauksessa uusi maanantai :D.


Mä yritän ainakin olla niin onnellinen, kuin pystyn. Siispä hehkutan sitä, mikä on hyvää ja kaunista. Viis niistä huolista ja vaikeuksista. Niitä ei kukaan vie, mutta annanko mä niiden viedä itseni ja sen mistä nautin? (Kylläpä innostuin paasaamaan... :D )

Aurinko saa ihmeitä aikaan :D. 


Ja kuten huomaatte, ehkä, mulla näkyy selkälihakset. Yksi syy siis olla onnellinen :D. 

Aurinko teille, olkaa onnellisia ja nauttikaa. (Ei niin kuin joululaulussa sanotaan: "Hetken kestää elämä ja sekin SYNKKÄ ja IKÄVÄ", koska eihän se ole oikeasti niin)

<3
-Kaza



Ps. tässä haastetta teille kaikille!
Ajattelin aikani kuluksi osallistua, josko tästä olisi apua myös jäykälle äiskälle.

ja fb -sivu löytyy täältä.
Tulkaa mukaan :D 

2 kommenttia:

  1. Vaude mitkä hapat!!! Ihan totta mitä kirjoitat. Omasta asenteesta on moni asia kiinni ja itse olen löytänyt onnellisuuden omien vaikeuksieni kautta. Aiemmin olin tyytymätön mutta vaikeudet ovat tehneet minusta onnellisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todentotta, Itse on oman onnensa seppä, jos niin voi sanoa. Hienoa, että voit sanoa nyt olevasi onnellinen :D.
      Onni on ihana asia!

      Poista