Kehityskuvat

perjantai 24. tammikuuta 2014

Ihmettelen.

On ihan KÄSITTÄMÄTÖNTÄ, miten pienessä ajassa tapahtuu muutos.
Siis, miten pienessä ajassa on tuloksia nähtävillä. Ja kuinka pian lihakset ja ennen kaikkea VOIMAT kasvavat.

Meillä oli PT Matin kanssa treenit eilen ja huh! Ne oli hyvät treenit. Me tehtiin rinta-, olkapää-, ojentajareeni. Ja mieleeni on elävästi jäänyt Matin ihmetys, kun kerroin, että vinopenkkipunnerruksen tangolla teen smith-laitteessa, jossa tanko painaa (minä luulin, että jotain 20 kiloa) 37 kiloa! Olen siis veivannut yli 10 kiloa painavammalla tangolla, kuin käsitin. Matti sanoi olevansa positiivisesti yllättynyt, mun kehityksestä. Kehui voimaa ja ulkonäköä. Tuntui hyvälle, ettei kaikki se hiki, jota salilla ja aerobisissa olen vuodattanut, ole mennyt hukkaan. Jotenkin se antoi uutta pontta taas tähän puoleen väliin. (Siis kaksi viikkoa tätä ohjelmaa takana, kaksi edessä.)
Tehtiin Matin kanssa siis penkkipunnerrusta vinopenkissä ja tasapenkissä. Tasapenkissä tehtiin käsipainoilla ja vielä pyramidisarjana. Eli kiivettiin eka ylös ja sitten veivattiin alas. Huh. Rinta oli ihan loppu. Ja silti tehtiin "palauttavia" rintalihaksille, ja tehtiin ristitaljassa hullunviisiin veivausta.

No siitä siirryttiin olkapäivin ja pystypunnerrukseen. Sitten vuorossa oli pyramidi olkapäille, sivunostoja eka ylös painoissa ja sitten alas painoissa. Ja huh, kun mä valitin, kun tein 2 kilon painoilla viimeisiä toistoja. Se, jos mikä on kidutusta!
Ojentajille oli sitten pudotus, eli aloitettiin ylhäältä ja tultiin sieltä aina 5 kiloa alaspäin. Voi ei, musta tuntui, että kuolen. Oli hyvät treenit! Ja tosiaan Matti kehui kehitystä. Seuraavan kerran tavataan sitten ensi kuussa ja tarkoituksena olisi saada aikaan selkä- ja hauistreeni. Toivottavasti ohjelma pysyy vielä samassa jaossa, että on mitä treenata.

Intoa on siis vaikka kuinka.
Ja tänään pakotin sitten isomman KAMUN ottamaan taas edistymiskuvia. Ja kyllä mun silmääni jonkinlaista edistymistä on tapahtunut. Tai siis tietenkin on :D. En mä turhaan ole tänään herännyt 4.54, että ehdin juoksemaan kunnolla. Mä olen toden totta harrastanut juoksemista tälläkin viikolla. Pakkaset eivät ole onneksi suuremmin haitanneet. Ei siis hengitysvaikeuksia. Mulla on hyvät keuhkot :D. Ja spotify <3. Mutta tässä siis tämä "edistyskuva"

Pikkasen on vinossa kuvattava muija, mutta oikeasti se johtuu kameran pitelijästä, jolle tuo kamera on himpun liian painava. Mutta aika hyviä kuvia 4-vuotiaan ottamiksi :).

Mutta jos katsomme kehitystä vähän pitemmältä ajalta, niin katsokaas tätä.
Mä ihan järkytyin, kun laitoin nämä kuva rinnakkain.


Tai samoissa vaatteissa sama kuva:
 Eiks ole ihan ok-muutos? :)

Tämä auttaa taas jaksamaan tälle 1450 kalorin dieetillä. Ihme kyllä ei ole kamalan suuri nälkä kokoajan, vaikka liikuntaa on tullut harrastettua. Seuraava herkkupäivä on sitten ens viikon lauantaina, mutta siihen asti toivottavasti selviän. (Tosin mun on tehtävä tunnustus. Tänään söin puolikkaan näkkileivän, kun pienemmältä KAMUlta jäi iltapalalla. Maistui sikahyvälle :). Ihme asiat alkavat maistua taivaalliselle, kun on tarkka ruokavalio.) 

Sitä mä olen kyllä miettinyt, että riittääköhän tämä voittoon. Tai siis onkohan mussa ainesta fitnessmisuksi? Toki ylimääräistä on vielä huimasti siihen nähde, mitä yleensä ne misut painaa. Välillä vain usko itseen loppuu, hetkittäin vain. Jos tämä on 2,5 kuukauden tulos, niin mitähän tapahtuu seuraavan 3,5 kuukauden aikana, jotka ovat vielä edessä?

Kiva kiitti moi!

Voikaahyvin!
<3 Kaza

6 kommenttia:

  1. You Go Girl!!! Superylpeä sinusta ja onnellinen puolestas! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaverin mamma! <3
      Tämä on iso juttu mulle :)

      Poista
  2. Huikeeta edistymstä, sähän olet Mimmi ihan liekeissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aikku! :)

      Musta kyllä tuntuu just siltä, että olen niin liekeissä! Mahtavaa! Elämä on ihanaa ja treeni myös :)!

      Poista
  3. Upeeta mahtavaa:-) Ja tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satu K,
      olen ahkerasti lueskellut siun blogia, eikä sullakaan huonommin mene!
      Tsemppiä myös siule! :)

      Poista