Kehityskuvat

maanantai 6. tammikuuta 2014

Kymppi takana...

Jos yhtenä päivänä meinasin kuolla siihen 8 kilometriin, niin tänään olisin voinut juosta vaikka kuinka. Siskon kanssa mentiin, kerrankin ilman vaunuja, ja uskomattoman paljon ne vaunut matkaa jarruttaa. Nyt oli kyllä niin kevyttä menoa ja koska matkamittarini sanoi sopimuksen irti 5 kilometrin jälkeen, laskin eniron hienon palvelun kautta kuinka paljon matkaksi tuli. Ja niinhän se oli, että toka kymppi taittui. Jes! (Valtavan pienet tuuletukset)

Huomenna sitten alkaa arki, mies menee takaisin hommiin ja lapsen hoitoon. Minulla on onneksi huomenna vielä yksi toipumisen päivä, olen siis vapaalla. Ajattelin hemmotella itseäni zumpalla, kuntosalilla ja hiljaisuudella. Ehkä pitää siivota ja tehdä jotain hyödyllistä, sillä tiedättehän, että minulla on se krooninen huono-omatunto, jos uhraan jotain itseni eteen. Puhutaan sitten ajasta, tilasta, rahasta tai mistä vaan, niin itselleni haluaisin antaa kaikista vähiten. Tai ainakin otan sieltä, mistä se ei ole toisilta pois. Mutta LOMA ON OLLUT IHANA <3. Vaikka huonoja hetkiä oli, niin sen vastapainoksi oli monen monta ihanaa hetkeä. Isompi Kamu oli piirtänyt minulle piirrustuksen, jossa oli meidän perhe. Siinä luki myös lapsen kielellä (sellainen sahalaita viivarykelmä), että "minä rakastan sinua äiti". Voiko olla ihanampaa? <3 Lapset <3

Ms. fitneksen face-sivuilla on menossa kilpailu, tai menossa kahden kuukauden kehityskuvien julkaisu. Pikkasen harmittaa, että olen tällainen valas, mutta onneksi muutosta on tapahtunut. Pohdiskelin tänään siskon kanssa, että mikä nyt on toisin, kun Lady Powerin aikaan en vain pystynyt pitämään kiinni mistään. Pariin kuukauteen mennessä olin jo syönyt sipsejä ties miten monta kertaa ja vaikka mitä. Mutta nyt tilanne on jotenkin toinen. Ehkä minulla on nyt keinot, jotka ovat aika samanlaiset, kuin Lady Powerin aikaan. Mutta nyt on myös TAVOITE. Siis oikea tavoite, jota kohti on helppo mennä. Tavoite, jonka tiedän olevan mahdollinen, kun en soppu ensimmäiseen pullaan tai karkkiin, joka vastaan tulee.

Olen löytänyt netistä muutaman hyvän pätkän ja tämä vatsalihastreeni on aika kultaa. Mullahan ei tunnetusti ole vatsalihaksia, joten pitää ihan oikeasti ryhdistäytyä niiden kanssa. Tein tämän harjotuksen eilen, ja huh, se oli tosiaan KULTAA! Suosittelen kokeilemaan, tuo nainen (jolla on aika hottisvatsikset) saa kaiken näyttämään niin kovin helpolta. Oikeasti yllätyin, kuinka hyvin minäkin pysyin mukana.
Kokeilkaa ja kertokaa, mitä piditte ;)

















Toivottavasti linkki toimii :).

Tuon kahden kuukauden kehityskuvien innostamana tein taas, kollaasien ihmelapsena uuden kollaasin. Tässä näkyy kehitys vähän pitemmältä ajalta. Toiset on siis lokakuussa ja toiset otettu tänään.
Selässä ei juurikaan näy kehitystä, johtuen varmaan erilaisista topeista, mutta muuten ihan ok. Tähän aikaan nähden. Kuvitelkaas, miltä mä näytän seuraavan kahden kuukauden päästä, kun tilanne on nyt tämä. Ja jos kehitys vain jatkuu yhtä hyvänä.

Kehityksestä puheen ollen, meille tulee uudet ohjelmat. Toivottavasti jo tällä viikolla. Ens maanantaina nimittäin alkaa yhdeksäs viikko ms. bikini fitnessiä, ja sehän tarkoittaa PÄIVITYSTÄ. Odotan innolla, mitä tulen pitää. Luulen, että nyt karsitaan kaloreita, ehkä paljonkin. Vähän jännittää, että kuinka siitä selviää, mutta toivottavasti eivät vie mun aamupuuroa. Mä olen ihan sairaan rakastunut aamupuuroon. En antaisi sitä pois mistään hinnasta. Nytkin jo hekumoin ajatuksella, että aamulla saan heti herättyäni PUUROA ja RAEJUUSTOA ja MEHUKEITTOA <3. Sairasta, mutta niin ihanaa. Muuta vastaavanlaista lempparia ei ole tullut, joten annan pois vaikka päivittäisen omenani, jos saan pitää puuroni.

Nyt lomalla olen lueskellut vanhoja KG- ja Fit-lehtiä. Ihan ok-kamaa. Mutta siellä on myös paljon sellaista, mitä pitää pysähtyä miettimään. Laihduttamisesta ja laihtumisesta puhutaan paljon, mutta mikä auttaa meitä lopulta saavuttamaan asetetut tavoitteet. Ehkä se on mielikuvat ja ne "laihat hetket". Onko sinulla hetkiä, jolloin olet tuntenut olevasi hoikka, jolloin olet sen takia hehkunut? Niitä olen nyt miettinyt viimeisen pari päivää ja kun keksin kerron ne teille :).

Mutta jaa sinä oma hetkesi, jos haluat, milloin olet kokenut olevasi hoikka, jos haluat.

Vaan nyt netflix auki ja ihanat ohjelmat tulille.
<3
-Kaza

Ps. mä keksin itselleni tavoitteita, siis välitavoitteita. Jaksaa punnertaa yhdellä kädellä, toinen käsi selän takana ja jaksaa vetää ohjelmassa vaadittavat leuat (siis 3x 10-12). Katsotaan kuinka pitkään menee siinä, että saavutan nämä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti