Kehityskuvat

keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Tervetuloa oksennustauti!

Tätä me ollaan odoteltu kokoajan, että milloin oksennustauti taas tulee. Ja nyt on rantautunut meidän mökkiin. Vanhempi KAMU alkoi viime yönä oksentaa ja tämän päivän aikana on kuorruttanut oksulla sohvan, sängyn ja keittiön. Ilmassa leijailee kiva oksun tuoksu (tosin aika nopeasti siihen tottuu :D).

Me ollaan nuoremman KAMUN kanssa aloitettu mustapippurikuuri, jos säästyttäisiin taudilta. Huomenna olisi vielä PT-tunti, enkä haluaisi missata sitä (vuorossa on rinta-, olkapää- ja ojentajatreeni ja veikkaan, että tämä tyttö itkee ja kovaa treenatessa). Onneksi miehellä on mahdollisuus olla kotona sairaan lapsen kanssa, joten mä pääsen liesuumaan töihin ja salille. Tänään kävin tekemässä etureisiä ja vatsaa. Vähän huono treeni, tai en uskaltanut oikein ottaa kaikkia mehuja irti. Treenin jälkeen tein intervallin spinningissä, jota vihaan yli kaiken. No oikeastaan se ei ollut niin kamalaa. Nautin siitä ne muutamat hetket ja tunti meni tosi kivasti. Voisin tästä tykätä jatkossakin.

Mutta mä olen rakastanut <3. Nimittäin olen löytänyt spotify:n. Se on kyllä mahtava treeni- ja juoksukaveri. Saan itseni niin motivoitumaan loputtomiin aamulenkkeihin, kun tiedän, että pääsen keinahtelemaan Jukkapojan tahtiin tai Juhatapion tahtiin. Oijoi, miten mä nautinkaan musiikista, vaikken oikeastaan koskaan ole sitä kuunnellut. Ihan huippua! Sieltä löytyy siis ihan mitä vain. Taidankin tänään lisätä soittolistalle Apulantaa ja kokeilla, josko huomenna askel sen tahtiin nousisi reippahasti.

Kuunteletteko te mitään treenatessanne?
Oletteko koukussa musiikkiin? :D.

 Josko tästä taudista selvittäsiin ilman suurempia uhrauksia. Mulla alkaa vapaat sunnuntaina, niin olisihan se kurja, oksentaa vapaiden kunniaksi.

Toinen ihana asia spotifyn lisäksi on Jutta ja puolen vuoden superdieetit, jotka starttaa tänään LIViltä. Mä olen katsonut koko viime kauden ja aion kyllä katsoa koko tämänkin kauden. Mä tykkään Jutan tyylistä, se on vähän niin kuin mun idoli :D.

Mutta nyt arkinen aherrus ja oksennuspyykin pesua.

Älkää te sairastuko (ottakaa mustapippuria ehkäistäksenne tautia. Eli 6-8 kokonaista mustapippuria nielaistuna useampaan kertaan päivässä, pitäisi pitää taudin loitolla)!
<3
 -Kaza


2 kommenttia:

  1. Pakko kertoa, että Jutta ja Superdietin ekan jakson valmentaja on minunkin valmentajani. Hän tekee mulle ruokavalion ja treeniohjelmat. Hän on aivan huikea Mimmi jota näin venhempikin täti katsoo ylöspäin :) Hienosti jakson Katja pudotti painoa, tuollaista on ilo seurata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen vähän kade sulle Aikku valmentajastasi :). Mä katsoin sitä valmentajaa, ja haluaisin olla vähän niin kuin hän. Aika huikealta näytti ja varmasti on tehnyt ihan huikean työn sen kropan eteen. Varmasti siis tietää, mistä puhuu ja mitä tekee :D.

      Mä niin tykkään Jutan ohjelmasta. Se motivoi jollain kummalla tavalla itse kutakin :). Onnistumiset motivoi aina!

      Poista