Kehityskuvat

maanantai 28. huhtikuuta 2014

Kevyet vieroitusoireet.

Nyt se nimittäin on loppunut se sokerin syöminen.
Ja sen huomaa kyllä tästä jäätävästä päänsärystä. (Oikeasti se voi johtua mistä vain, mutta ehkä mä haluan nyt ajatella, että kaikki paha johtuu sokerista :D)

Niin kuin selitin tuonne yhteen kommenttiin, niin syön nyt sillä alkuperäisellä 1950 kalorin ohjeella, tämän viikkoa ja sitten vaihdan siihen 1700 ja sitten 1400. Kun mulla alkaa kesäloma kesäkuun alussa, niin sitten vaihdan taas ohjelmaa johonkin. Ehkä tämä auttaa saamaan vauhtia hommaan. Tuntuu, että aineenvaihdunta ja koko kroppa on ihan jumissa. Toivottavasti tämä auttaa asiaan. Ja toivottavasti tämä jäätävä päänsärky ei ole kanssani tästä eteenpäin.

Käytiin tänään lasten kanssa juoksemassa. Tai siis Isompi ajoi pyörällä, pienempi oli rattaissa ja minä juoksin ja työnsin rattaita. Oli kyllä aikamoinen puhallus. Kyllä tuntuu, että olen kävellyt suurimman osan aamuaerobisia, enää ei jalka nouse niin hyvin. Matkaa kertyi 8,6 kilometriä ja kaloreita paloin 700. Kyllä nuo rattaat hidastaa huomattavasti vauhtia, kun aikaa etomatkalle meni tunti. Yritän nyt tsempata, korkeampien kaloreiden aikana, että kävisin aktiivisesti lenkillä. Käytiinhän me mun siskon kanssa juoksemassa, tai hän ajoi pyörällä ja mä juoksin. Matkaa kertyi se 9,8 kilomertiä. Kivaa oli kyllä, vaikka aattelin, ettei juoksusta juurikaan tule mitään.

Mutta nyt kun on korkeammat kalorit, niin on mahdollista harrastaa vähän rankempaa liikuntaa. Ja toivottavasti tässä näiden kaloreiden aikana myös menettää sokeri otteensa minuun. (Käsittämätöntä, millainen huume se onkaan. Mä voisin syödä vaikka mitä ihania leivoksia ja kermaa ja suklaata, ehkä mieluummin leivoksia, kuin karkkia...)

Kyllä mulla on taas maanantaipäivän usko itseeni (silloinhan ne parhaat laihdutuskuurit aloitetaan, maanantaina :D. Ja vaikkei tämä olekaan mikään laihdutuskuuri, niin kuitenkin...)

Seuraava herkkupäivä mulla on 17.5. kun juhlitaan meidän ihanan pojan 3-vuotissynttäreitä <3.
Mutta loppukaneettina voisi todeta, että leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :D.

<3
-Kaza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti