Kehityskuvat

keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Seuraava postaus sisältää vaikka mitä sijoittelua.

Mun on pitänyt jo pitkään hehkuttaa teille hopottamista.
Tai oikeastaan mulla ei ole siitä kovinkaan paljon kokemusta, mutta kohta on :D.
Kuka haluaa kuulla lisää? :D
Se on siis suosittelumedia, jossa pääsee testaamaan vaikka mitä kivoja tuotteita. Mua harmittaa ihan sikana, etten päässyt mukaan raskausarpia yms. vaalentavaa ja hoitavaa voidetta testaavaan ryhmään, mutta olin liian hidas tällä kertaa. Kertokoon se teille siitä, että monenlaisia tuotteita pääsee testaamaan. Olisiko jostain teistä kiva osallistua "testirinkiin". (Hopottamisessa mukana oleminen ei tietenkään tarkoita sitä, että esim. mun blogi peittyy nykyään mainoksiin ja mun tuoteen testauskokemuksiin, vaan ehkä sitä, että rehellinen ja oikea palaute nousee kunniaan :D. Eihän näitä kampanjoita niin kamalasti kuitenkaan ole.)

Mä olen ihan hurahtanut. Tai tulevat kampanjat vaikuttavat tosi kivalle. Jos joku teistä haluaa mukaan, niin käykääs kattomassa lisätietoa täältä.
Ja jos joku teistä haluaa mukaan hommaan, niin olisin kiitollinen, jos mainitsette suosittelukoodin HOP13252.  

Kivaa se on :).

Mutta kyllä mulla oli muutakin juttua. Olen pohdiskelut näillä aamuisilla kävelylenkeilläni tavoitettani uudelleen ja olen miettinyt, mikä helpottaisi mun oloa. Ei mua varsinaisesti stressaa, mutta jotenkin painon jumittaminen ottaa aivoon ja saa motivaation hetkittäin murentumaan. Mä olen lopettanut vaa'alla ramppaamisen. Lupasin itselleni, että otan käyttöön YHDEN vaakapäivän. (Sitähän monet ovat suositelleet, että viskaa vaa'alla vesilintua, mutta asioita täytyy kypsytellä pitempään, ennen kuin voin ryhtyä toimeen :D) Lopetan siis stressaamisen ja luotan siihen, että ruokavalio ja liikunta pelastaa päiväni. 

Maaliskuussa tuli siis liikuttua 37 tuntia ja 44 kertaa. Ihan hyvin. Voin sanoa, että taaskin sain tehtyä jokaisen treenin, joka piti tehdä. Hyvä minä! :). 
Perjantaina on tulossa viimeinen päivitys tätä ms.bikini fitnestä. Jännittää, että mitähän sieltä tulee. Se pitää kuitenkin sanoa, että 7.-11.4. olen koulutuksessa, joten A) päivitykset jäävät aika vähälle, mutta B) siellä syöminenkin pitää ajatella erilailla. Siellä pitää ottaa käyttöön hiilarit, joten syön varmaan sillä 1700 kcal ruokavaliolla. Siis aamupuuroa ja vastaavaa. Ei huvita hankkia kaikkia ruokia itse, kun kuitenkin maksan ylläpidosta sievoiset summat. Ehkä välipalat ja iltapalat ovat sellaisia, joita täytyy ajatella kaupassa. Mulla kun on tämä syömishäiriö, enkä pysty olemaan järkevä leipäkorien ääressä, hankin omat eväät illaksi. Ei ole tarvetta santsata tuhatta kertaa leipää tai jogurttia tai mitä vain. (Katsotaan sitten koulutuksen jälkeen, mitä ihmettä on tapahtunut :D)

Mutta tällaisilla jutuilla keskiviikkoiltaan :D.
(Ps. tänään asiakastapaamisessa en ottanut munkkia, enkä keksiä, vaikka niitä oli katettu pöytään monia, monia. Pienet minulle ja palanneelle itsekontrollilleni!)
(Jkk. Verottaja on kiva.)

Pitäkää huolta!
<3
-Kaza


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti