Kehityskuvat

sunnuntai 17. elokuuta 2014

Kuvia kuntosalin jälkeen.

Kävin tänään treenaamassa. Ja kyllä mä nautin siitä, kun sunnuntaiaamuisin (tai aamuisin yleensä) ei ole paljon porukkaa. Olin ainoa kuntosalin käyttäjä joitain aikoja, mutta sitten valitettavasti tuli muitakin. No ihan sopuisasti mahduttiin kukin tekemään mitä tehtiin.



Jännä, että tänään kaksi eri tyyppiä, eri aikaan kysyi, että treenaanko mä jotain kisoja varten. Mä en heille kyllä tunnustanut treenaavani, myhäilin vain ja olin salaperäinen. Näytänkö mä jotenkin siltä, etten tee tätä vain huvikseni? 
Huomatkaa, takareidessä näyttää olevan pientä lihasten tuomaa pyöreyttä. JEE!!!! Vaikka kyllähän siinä on ihraa ja sellaistakin, niin pienistä pitää olla iloinen.

Mulla oli vuorossa käsivarsitreeni ja kova kardio. Oli hyvä treeni. Vaikka aika lyhyt, niin tuntumaa tuli. Huhhuh. Mä vihaan linkkaria ja punnerruksia. Mulla ei vain ole lihaksia niiden liikkeiden tekemiseen. Kävin aamulla myös 40 minsan lenkillä koiran kanssa, mutta tällä kertaa kävelin ihan rauhallisesti (sykemittarin mukaan keskivauhti oli 5,8 kilometriä tunnissa, sopivaa sunnuntaipäivän kävelyä siis). Muuten tässä päivässä ei kyllä ole ollut mitään rauhallista. Mä sain juosta tukka putkella paikasta toiseen ja tehdä varsin erilaisia hommia koko päivän. Olen ihan poikki. Aamulla lähdin klo 8 kotoa ja illalla tulin n. 18.30 takaisin kotiin. Sitten pääsinkin imuroimaan loisteputken lasia makkarista.

Älkää kysykö... no kerron silti. Vanhempi poika kumautti nuorempaa otsaan loisteputkella. Putki meni rikki ja niin meni otsakin. Aikamoinen show. Onneksi ei käynyt pahemmin, vaan 3 tikkiä riitti tilanteen paikkaamiseen. Sen sijaan mulla meni aika kauan, että sain makkarin nukkumakuntoon. Jotenkin ajatus loisteputken palasista hanurissa ei innostanut ihan valtavasti. 

Nyt pyykkikone pyörii ja elohopea puhdistuu lakanoista. Pitäisi olal jo nukkumassa, koska huomenna herätys on klo 5.02. Enkä nyt ole menossa edes lenkille koiran kanssa. Juna Seinäjoelle lähtee klo 7.12 ja siihen pitää keretä. Eväät ja pakaasit on vielä aika levällään, joten pakko, mikä pakko. Kylläpä vapaapäivät ovat ihania. Sali jää nyt vähäksi aikaa, mutta onneksi ensi viikolla perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina olen varautunut salille. Jee jee. En jää siis mistään paitsi, kun tällä viikolla treenejä tuli 5. Se ei kyllä sillei näy. 

Ainakaan kamalan paljon.
Mutta ihanaa viikkoa kaikille. 
Otetaan elämästä kaikki irti, vähän niin kuin salitreenistäkin. 
(Ja nyt lupaan pyhästi rentoutua vähän aikaa, että saisin jalan kuntoon :D)

<3
-Kaza

5 kommenttia:

  1. Tosi hyvältä näyttää, noille takareisille olen ihan kade. Mulla on taas etureidet pyöreet, pullistelee farkuistakin jo ulos mutta takareidet. Oi mikse te ette voi kehittyä yhtä nopeaan??

    Voi lapsia, ne on niin ihania. Mutta loisteputkellä päin näköä, auts. On siinä mahtanut lyöjäkin pelästyä pahemman kerran. Ehkä seuraavaksi ottaa käteensä jotain muuta. Niin ja älkää kehottako lapsia myöhemmin pesäpallon pariin. :D

    Mä matkustan Seinäjoen ohitse aamulla, lupaan vilkuttaa asemalla. :-)
    Ja salin suhteen samat suunnitelmat itsellänikin. Aamulla piti vielä käydä mutta satoi ihan huikeesti. Ja koska en omista auton niin en lähtenyt tassuttelee sinne. En olis ehtinyt ehkä junaan ja mistäs mä sitten olisin sulle vilkutellut?? :D

    VastaaPoista
  2. Heh, mäkin vilkutin joka junalle Aikku, mitkä vastaan tuli. Ehkä myös sinulle :).
    Kyllä vanhempi lapsi taisi itkeä enemmän kuin haavaotsainen ja ehkä ymmärsi läksynsä myös tulevaa ajatellen. Mutta lapsi ei muista kovinkaan pitkään. Ehkä ensi kertaan asti :D.

    Välillä pitää vain tehdä, niin kuin pitää. Ja vesisateessa ei ole kiva kävellä, ja olla salilla, jos on kiire. Olet oikeassa, joskus on tehtävä nämä vaikeat päätökset :).

    VastaaPoista
  3. Kuinkas menee? Jokos teillä on uusi ohjelma alkanut?

    VastaaPoista
  4. Mihin olet kadonnut?? Huhuuu, takaisin sieltä!!! :-)

    VastaaPoista