Kehityskuvat

keskiviikko 13. elokuuta 2014

Matala lentoa...

Seuraa pienoinen valitusvirsi.
A) Mä en saa näitä kuvia tästä puhelimesta ladattua koneelle niin, että voisin julkaista niitä täällä. Todellisuudessa mitään kuvattavaa tai näytettävää ei ole. Ruokaa on niin paljon, että viimeinenkin erottuvuus on kadonnut, vaikka voimaa onkin tullut lisää. Vartalossa ei siis eroa tunne. 

No hyvänä juttuna se, että paino on edelleen se sama, kuin reilu 2 viikkoa sitten. Ehkä se on tippunut -500g, mutta ei ole ainakaan noussut. Hyvää on myös se, että vatsa toimii, eikä tarvitse taistella sen kanssa. Mutta ei siis voi sanoa, että mulla olisi kovinkaan tiukka kroppa. Lihakset eivät kuitenkaan kasva miinuksella (tällaista mantraa toistelen itselleni alvariinsa, kun peilistä läski vain tuijottaa ja huutaa). Toisaalta odotan innolla noita ekan kuukauden kehityskuvia, sillä luulisi, että niissä näkyy sitten ehkä lihasten kehittymistä. Tai ainakin omissa silmissäni olen huomannut esimerkiksi reisissä jotain kehitystä, vaikkei erottuvuutta juuri ole. 

Ei mulla toisaalta ole mikään kiire siihen diettaamiseen. Mä olen just tottunut syömään näin paljon, ja kaiken sen miinuksen jälkeen, tämä tuntuu juhlalle. Ihan mahtavaa, kun ei tarvitse niin tarkkaan miettiä, kun kaikkea saa syödä (paitsi tietenkin rasvaa ja sokeria). Mutta muuten. Ja jännästi on kroppa tottunut myös tähän ruokamäärään. Ennen ruokaa on aina ihan kiljuva nälkä. Ja aamupalaa odotan erityisesti. Yöllä ehtii tulla niin kauhea nälkä, ettei rajaa. Ja se on niin ihanaa. Mä en ehkä pysty kylliksi hehkuttamaan, kuinka ihanaa on, kun saa syödä.

No valitusvirsi jatkuu kuitenkin. 
B) Mun polvi. Mä en voi treenata. Mun polvessa on jotain mystisiä kiputiloja. Siihen ei siis ole sattunut mitään, tai mitään, mutta ykskaks se vaan kipeytyi ja nyt se on ihan tosi kipeä. Jos asento on hyvä, niin ei tunnu missään, mutta sitten jos pitkän seisomisen jälkeen esimerkiksi yritän istua, niin polvitaipeessa vihloo ja vetää ja tuska on ihan hirveä. Kävin sitä jo työterveydessä näyttämässä. Ja tidii, buranaa urheilijan kuurin. Eli 3 päivää 3 kertaa 1 burana kuussatanen. Ja sillä pitäisi kuntoutua. Jos ei perjantaihin mennessä ole mitään tapahtunut, niin sitten uudestaan lekurille. Tämä on niin kamalaa. Mä en koskaan ole ollut kipeä mistään ja nyt tämä polvi ihan oikeasti haittaa elämää. Mä en voi kuvitellakaan käveleväni normaalista, pyöräileväni, hyppiväni tai tekeväni ainakaan kyykkyjä, niin paljon siihen sattuu tietyt liikkeet. Kävelen vain kuin tönkköjalka silakka ja yritän jotenkin kuntoutua. Ei kamalan hyvin onnistu. Kyllä mä olen yläkropan treenit tehnyt ihan normaalisti, mutta valitettavasti cardiot ovat jääneet pois. Ei vain pysty pyöräilemään, enkä mä oikein tiedä hyviä cardioita, joissa ei jalkoja käytetä ollenkaan. Pitäisi varmaan googlettaa, mutta toisaalta elättelen toiveita, että tämä häviäisi ennen seuraavaa pyöräsprinttiä. 

Huomenna kokeilen taas pitkästä aikaa treeniä kotona. Vuorossa on käsivarret ja kova kardio, jossa ei ole onneksi hyppyjä. Tai olisihan siinä stepperiä/juoksua/soutua, mutta mä koitan kehittää siihen jonkun vastaavan liikkeen. 

Eikä siinä vielä kaikki
C) Mulla on taas niin paljon töitä, että mun pitää niitä tehdä vapaapäivinä. Sen takia en pystynyt tänään treenaamaan, koska mun piti miettiä puhetta ja ties mitä juttua ties mihin juttuu. Ja mä olen kuitenkin vapaapäivällä. ARG! Huomenna koitan aamulla kirjoittaa yhden puheen, niin iltapäivällä ehdin tekemään noi käsivarret pois päiväjärjestyksestä. Kuitenkin viikonloppu on täynnä toimintaa, joten siihen ei voi jättää mitään. Tyhmästä päästä kärsii kyllä koko ruumis, ja kanssaolijat, mutta toivottavasti ei niin pahasti, kuin voisi olettaa. 

Ehkä tässä oli tärkeimmät valituksen aiheet.  Ja mahtuihan sinne jotain ilonkin aiheita. Iloitaan siis ystäväiset. Ehkä joskus saan noita kuviakin tänne. Viimeistään sitten, kun on kehityskuvien aika (siihen on onneksi vielä reilu viikko, siis MITÄ?!?!?!? Reilun viikon päästä vaihtuu ohjelma. Nyt täytyy toden teolla nauttia tästä ruuasta. Siitä innostuneena menenkin ottamaan 375g iltapalarahkaa :D)

<3
-Kaza

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä! I feel you! Sekä polven, että töiden suhteen. Tänään taas lenkillä oma polvi meinasi kipeytyä ja se on niin tyhmää! Niin ja tänään toinen treeni jäi töiden takia tekemättä ja itsekin mietin, miten ehdin tehdä kaikki hommat ilman, että käytän vapaa-aikaani niihin. Onneksi kohta koittaa vihdoin pieni loma!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih loma on ihanaa aikaa. Sääli, että mun lomaan on vielä niiiiiin kauan aikaa.
      Mutta ens viikon jälkeen hellittää.
      Polvi vaan ei vielä ole hellittänyt.
      Mutta kohta lisää siitä... :D
      Tsemppiä siule!

      Poista