Kehityskuvat

tiistai 26. marraskuuta 2013

K-18

Nyt ei kannata katsoa, jos ihrainen valtalo aiheuttaa oksennusreaktion. Tässä on mun lähtötilannekuva.
Painoa siis 78,4 kg
Vyötärö 79,5 cm
Rinta 94 cm
lantio  99 cm
Reisi 55 cm
käsivarsi 32,5 cm





Ei kauheasti tierat lentele, mutta katsotaan puolen vuoden päästä. Eihän tässä ole takana kuin kaksi viikkoa ja siihen nähden suhdanne on hyvä. Jotenkin tämä, kun näkee todellisen tilanteen pysäyttää enemmän kuin mikään. Miten mä voin olla tuollainen valas? Ei näy paljon lihaksen lihasta, ei muuta kuin hyllyvää ihraa. Oi että, ei kiva. Vaatii kyllä aika paljon kaiken tämän itseinhon keskellä julkaista tämä kuvasarja vielä netissä, mutta ehkä mairittelevaa on sitten, kun lisään rinnalle toukokuun kuvat kiinteästä ja kauniista vartalosta. Sitä kohti ollaan näet menossa. Mulla on kova motivaatio ja toivottavasti se kantaa joulun yli ja kaikkien mahdollisten juhlien yli.

Viikonlopun juhlat olivat suuri menestys. Ja antoi uskoa siihen, että onnistun. Mä tein kylmästi sillä tavoin, etten voileipäkakku-juhlissa ottanut mitään. Mulla oli ruokavalion mukaiset eväät mukana ja sitten pahimmassa lapioin ne suuhuni juhlia vaihtaessa. Kyllähän toiset sitä ihmetteli, mutta eihän sille taas voi mitään. Menin sille linjalle, etten selitellyt juurikaan, totesin vain, etten ota, kiitos vain. Tietenkin kehuin kakkujen näyttävän ihanille ja VARMASTI maistuvan ihanille. Mutta minä en niitä ottanut. Ens viikonloppuna on taas suvun juhlat, mutta eiköhän me kahlata nekin läpi. Otan mukaan tarvittavat jutut, että jos ei sopivaa välipalaa/aamupalaa ole tarjolla, haukkaan ne kitaani. Eihän nämä näemmä ole kuin järjestelykysymyksiä.



Tällaista se minun ruokani yleensä on. Jauhelihaa ja salaattia. (Banaani kuvan laidassa ei kuulu joukkoon :D). Mä olen vissiin seonnut, mutta jaksaisin syödä jauhelihaa vaikka joka päivä monen kuukauden ajan. Kana tursuaa korvista, mutta jauheliha, nams! Ilmankos menee niin hyvin, kun olen löytänyt tällaisen rakkauden :). Olen mä kyllä ajatellut vähän noita erilaisia soijarouheita ja muitakin, mutta jauheliha, ei pysty.

Eilen ja todennäköisesti tänäänkin valmistan iltapalaksi munakkaan (tai munakokkelia, kun meidän paistinpannu alkaa olla jo aikansa elänyt). Proteiinia, vain vähän hiilaria, mutta salaattia, kurkkua ja tomaattia. Mitä muuta voisi ihminen tarvita? Tämän päivän treeni, kuten eilisen treeni painaa kehossa, joten tarvitsen vähän "tukevamman" iltapalan :).

Nams!

-Kaza

2 kommenttia:

  1. Paljonko sä olet pitkä? Mä olen 161,5cm ja painan n.10kg vähemmän ja voin sanoa olevani huomattavan isompi kokoinen kuin sä :) Katsoin sun mitat ja itelläni on vyötärö 0,5cm isompi, reidet 3,5-4,5cm isommat ja rinnanympärys 2 cm pienempi. Sulla on kroppa täynnä lihasta ja mä täynnä läskiä (en tosin haluais uskoa näin olevan) ;)

    Niin tai näin, molemmat mennään eteenpäin. Oho, tulikin hieno runo samalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen 172 cm pitkä. Eli ollaan varmaan aika tasoissa. Mutta joo, mulla on se LadyPowerin aika (BodyCampin eka kisa, johon osallistuin viime keväänä) taustalla, se ehkä vähän on kiinteyttänyt.

      Mutta eihän nämä kuvat imartele siitä huolimatta :D.
      Kyllä me vielä selätetään läskit ja muut! Tästä on hyvä mennä eteenpäin. Aikaa onneksi on, ja jostain syystä uskon, että realistinen mahdollisuus saada kiinni unelmat. :)

      Poista