Kehityskuvat

perjantai 29. marraskuuta 2013

Hyvä perjantaifiilis :)






Tänään perjantaina, oli ihana päivä.
Olin kotona lasten kanssa ja kun mies tuli koulusta kävin salilla. Kyllä huomaa, että pikkaisen erilaiset tyypit käy aamutuimaan ja päivällä siinä klo 13-14 maissa. Kyllä oli aikamoisia lihaskimppuja, oikeita fitnessmuijia ja -kundeja. Onneksi sain treenin suoritettua kunnialla läpi. En jäänyt makaamaan minnekään tangon alle, tai muuten näyttänyt nololta.

Tänään oli vuorossa takareisi-, pakara-, pohje- ja vatsapäivä. Ihan kivan tuntuman sain reisiin ja pakaroihin, mutta vatsat olisin voinut ihan surutta jättää tekemättä. Mä inhoan syvästi niitä vatsalihaksia, koska sellaisia ei minulla ole.

Olen saanut viimein sportnutrition.fi- sivustolta tilaamani lisäravinteet, palautusjuomat ja muut boosterit.
Näitä mun ruokavalioon kuuluu aina treenipäivinä ja lepopäivinä vähän erilainen satsi.
Mä en osaa kyllä sanoa, että onko noista mitään hyötyä, mutta niitä kun nyt on tilannut ja ostanut, joten miksei kokeilisi.

Mä olen ihan innoissani myös siitä, kuinka paino laskee aivan pikana. Tänäänkin oli pudonnut aamupaino huimasti, mutta kerron sitten InBody- mittauksen jälkeen, että miltä sisältä näyttää. Mulla joulukuun välitavoitteena -5 kiloa. Ihan hyvältä se näyttää tässä vaiheessa. PT Matti lupasi keksiä kamalan rangaistuksen, jos näin ei olisi, joten syön tosiaan orjallisesti. Ei voi sanoa, että olisin juurikaan syönyt listan ohi ja kyllä täytyy yrittää jatkaa tällä linjalla, sillä kuten tiedämme, multa karkaa äkkiä lapasesta.

Siitä puheen ollen, seuraava koitos onkin rakkaan E:n siskon synttärit, joihin kuuluu syömistä ja ennen kaikkea juomista. Mutta koska meidänkin lapset on pakotettu mukaan, mä en voi juoda muuta kuin vettä. Mä en halua pyöriä humalassa lasten kanssa ja varsinkaan nyt dieetin ollessa päällä on hyvä syy olla juomatta. Ja olen mä varautunut myös noilla "korvikkeilla" ja ottanut omat välipalat mukaan, ettei tarvitsisi syödä voileipäkakkua, täytekakkua, karkkia, herkkuja, viinejä... jne. Tässä kohdassa, kun mietin, niin miksen pystyisi siihen. Helppo homma. Mutta siellä, kun toiset syö ja ottavat lisää ja syövät ja tuputtavat, niin on varmasti vaikea pitää päänsä. Mä tiedän olevani perso herkuille, erityisesti suolaisille herkuille. Mun pitää vain muistaa se hyvä olo, kun ei ole kroppa täynnä hiilarimössöö ja rasvaa, vaan on syöty hyvin, mutta kevyesti. Huominenhan sen näyttää, kuinka käypi :D.

Oli mulla jotain muutakin kirjoitettavaa, mutta mä olen niin innoissani siitä, että saan laittaa lapsia pian nukkumaan, etten pysty nyt muistamaan.

<3

-Kaza


Ps. tässä muutama sellainen kroppa, joka olisi kiva, myös mulla :D
Jutta on aika hot, vaikka eihän se puolen vuoden superdieeteissä ihan näin hyvältä näyttänyt :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti