Kehityskuvat

torstai 6. helmikuuta 2014

Garmin sydän minä

Oijoi, sain uuden garminini, ja oivoi, se on ihana <3.
Vähän niin kuin ihana on tuo spotify, niin samalla lailla garmin on ihana. Siis, se toimii kuin unelma. Mä saan mitattua matkan, ajan ja kalorit, lisäksi vielä sykkeet ja reitit ja kaikki. Tämä olkoon Garminin ylistyspuhe. 
Se toimii siis ulkona tosi hyvin, ja kuntosalillakin hyvin. 
Tämä onkin ollut hyvä kuntosaliviikko, takana on 3 salitreeniä ja 2 intervallia (toisen tein soutulaitteella, kun meidän bikini fitneksen fb-sivuille tuli kilpailu siitä, kuka hinkuttaa nopeiten 5000m soutulaitteella. Kerron siitä myöhemmin lisää.), yksi aamulenkki ja kaksi iltalenkkiä. Huomenna on vielä yksi salitreeni, aamulenkki ja jooga. Ei olla paljon laakereilla lepäilty. Mä niin nautin tästä. Vaikkei varmaan huomennakaan aamulla klo 4.54 kun kello soi, niin naurata kovinkaan paljon. 

Mutta siis tuo kisa. Mä olen niin yllytyshullu, että pakko kokeilla. Toinen haaste oli siis tuo 5000 metrin soutu ja toinen oli 150 burpeen tekeminen. Mä kokeilin nyt tällä viikolla molempia ja asenteella koitan voittaa ne molemmat :). Ajallisesti en ehkä ole paras, mutta asennetta löytyy, joten kyllä mä parannan. Soutuun meni reilu 24 minuuttia, joka musta on aika hyvin vasta-alkajalta. Mä olen soutanut viimeksi lapsena soutuveneellä. 

Lisäksi olen sanonut sen nyt julkisesti. Mun tavoite on bikini fitness 2015. Tässä on siis ehkä reilu vuosi aikaa saada itsensä aika tiukkaan kuosiin. Töissä mä leikilläni letkautuin tämän ja sain kyllä aikamoisen negatiivisen ryöpyn niskaani. Ilmeisesti tämä ei ole lajeista kaikkein arvostetuin. Mutta kuka voi sanoa, ettei noi naiset ole aika hottiksia? 

Ehkä se ruiskurusketus ei ole mun mieleen, mutta onhan siinä paljon muutakin. Jotenkin kiehtoo se maailma, joka on niin erilainen, kuin tämä, mihin on tottunut. Tuossa maailmassa painaa jotkut ihan eriasiat, kuin perjantaipullot ja sipsipussit. Puhutaan ihan oikeasti TÄYSIN erilaisesta maailmasta.
Ja mä haluaisin ottaa selvää siitä, mihin mulla riittää rahkeet, vaikkakin se ehkä maksaa paljon (enkä puhu nyt rahasta). 

Mutta jos katsoo tätä kroppaa, vaikka se onkin muuttunut jo aika paljon, niin huomaa, että matkaa on vaikka muille jakaa. Onneksi vuodessa ehtii tapahtumaan vaikka mitä :D. (esim. rintaliivien koko on pienentynyt 85D---> 75D:hen.) Kohta ei siis ole mitään tissejäkään riesana :D.


Luottavaisesti kohti kiireistä työviikonloppua. Tai ei ehkä kiireistä, mutta erilaista työviikonloppua.

<3
-Kaza

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä matkaan! Ison haasteen olet ottanut, mutta asennettahan siulla riittää! Ja rohkea veto myös avoimesti kertoa tuosta, voin vain kuvitella asenneilmapiirin töissä, minusta ei ehkä olisi siihen.Siinähän avartuu myös lähipiirin maailmankatsomus, mikä tekee hyvää! Siispä tavoitetta kohti päivä kerrallaan, niin mennään täälläkin haasteista huolimatta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, katsotaan miten pitkälle asenteella mennään :D.
      Kyllä mulla töissä on ainakin yksi fani, joka lupasi tulla eturiviin kannustamaan <3. Se kantaa kyllä pitkälle :).
      Ja mukava kuulla, että haasteet ovat sinunkin kohdallasi tehty voitettavaksi, eikä haittaa tavoitetta kohti menoa. Tsemppiä sinulle Sanna!

      Poista
  2. Tsemppiä tulevaan! Osaatko sanoa mistä moinen negatiivinen reaktio :-( ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä, sitä kyllä tarvitaan! :)

      Olen itsekin miettinyt tuota negatiivista reaktiota, sitä, mistä se johtuu ja tullut tulokseen, että aikalailla se on kateutta. Moni meilläkin töissä haluaisi olla tietynlainen, muttei syystä tai toisesta saavuta sitä tavoitettaan. Sitten kun joku menee ja tekeekin sen, mitä haluaa, se herättää kateutta.
      "Jos minä en laihdu, pidän huoli, etteivät muutkaan laihdu..."- ajattelua on ilmassa.
      Ja varmasti tietämättömyys lajia kohtaan aiheuttaa myös ennakkoluuloja ja sitä kautta negatioita.

      Tai näin mä luulen, varmahan ei koskaan voi olla.

      Mutta enpä mä töissä enää tästä puhukaan, kuin ehkä yhden työkaverin kanssa. Ei tarvitse olla selittelemässä ja näin...

      Poista