Kehityskuvat

keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Uusi aamu.

Ihana aamu, vaikka lapset käyttäytyivät ihan kuin ampiaiset, niin mulla oli kuitenkin hyvä aamu. Illalla pystyi pitäytymään normiruuassa, lukuunottamatta niitä kaikkea mitä eilen luettelin. Olen iloinen, ettei homma kuitenkaan karannut käsistä. Vaikka meillä kotona oli 3 levyä suklaata, en ottanut palaakaan. Eikä oikeastaan tehnyt edes mieli. Aaltoja minulle!

Aamulla nousin sitten ennen sian pieremää juoksemaan, tai oikeastaan hölkkäämään. Oli tosi ihanaa. Juoksu kulki aamuksi tosi hyvin. Ekaa kertaa otin ennen aamulenkki Selfin ripped burn-kapseleita, jotka muka auttaa jotenkin rasvanpolttoon ja johonkin muuhun. Ei tuntunut missään :D. Ja lähdin juoksemaan. Yllättäen juoksinkin 6,5 kilsaa ja aikaakin kului vain 47 minuuttia. Olen ihan että WHAT?!?! ei voi siis kieltää sitä, etteikö juoksu ainakin olisi keventynyt.
Tässä hienot Garminin käppyrät lenkistä

Koiran kanssa kun juoksee, niin valitettavan usein pitää pysähtyä pissille. Siis koiran, ei minun :D. Ja sehän näkyy tuolla tahdissa ja tuossa sykkeessä. Yhdessä kohtaa piti pysähtyä laittamaan kuntoon tuo juoksuvyö (joka ei ole oikea juoksuvyö, sillä ne olivat loppuneet koko tältä kuppikunnalta).


Olen kyllä innoissani tästä. Tämä auttoi ja antoi motivaatiota. Huomennakin aamulla tekee mieli lenkille. Varsinkin kun ilma on mukavan lämmin. Vähän kyllä jännitti juosta, kun muutamassa kohdassa melkein lähti jalat alta. Täällä ei tiet onneksi olleet kamalan liukkaat tai huonossa kunnossa. Mutta voisiko sanoa, että haastavat ne ovat, siis tiet. 

Töissä ne taas arvostelivat mun laihtumistani. Osa oli sitä mieltä, että laihdutan vauvan takia. Ja toivottavasti minut siltä säästetään. Lapset on ihan jees, mutta en mä jaksaisi nyt uusia sellaisia imeväisiä. Kymmenen vuoden optio on siihen miula. Kahvijonossa taas huomasin, kuinka yksi työtoveri ei saanut silmiään irti mun pakaroista. Mä en tiedä, mikä on nolompaa, saada joku kiinni pakaroiden tuijottelemisesta vai tuijotella niitä häpeilemättä. Ja jotenkin sellainen sovinistinen tuijottelu ei innosta, vaikka onhan positiivinen huomio aina ihan jees, mutta joku roti kiitos!

Pakaroista puheenollen, tilasin fit4you.fi-nettikaupasta itselleni Better Body shortsit ja huh huh, livahti vähän liian pienet. Tai siis sopivat, mutta astetta liian lyhyet. Näistä se työtovereiden riemu repeäisi, jos käyttäisin kesällä tai töissä tai vapaalla tai missä. Kotona olen nyt käyttänyt niitä, muttei julkisille paikoille voi mennä alukalsarit vilkkuen. Tai siis nuoret voivat, mutten minä, rouvasihminen varmaankaan voisi :D. Mitäs tykkäätte ;)




 
Kuinka katu-uskottava olisinkaan näissä shortseissa :D.

Mutta näihin pakarakuviin on kai hyvä lopettaa :).
Pitäkää huolta! 

<3
-Kaza

Ps. Mukava on lukea teidän kommenttejanne! Kiitos niistä. Nyt on myös anonyymien mahdollista kommentoida blogia, joten jättäkääs tekin merkkiä olemassaolostanne. Kiitos! Tuki on se, mikä auttaa jaksamaan esim. näkkileivät molemmissa suupielissä :D.

4 kommenttia:

  1. Mulla kerran junassa istui vastapäätä kaveri joka oli maistellut muutakin kuin aamukahvinsa :-) Hän katsoi mun reisiä ja jalkojen väliin (farkut jalassa, ei samanlaisia sortseja kuin sulla) ;-) ja kehui kuinka hyvän näköiset pohkeet mulla on. Kyllä varmaan treenaat paljon, sen oikein näkee. Kyllä kiitos, tulee treenattua, mutta se mitä tuijotat ovat kyllä reiteni, ei pohkeeni :-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauskaa herättää huomiota, mutta voihan se välillä olla aika kiusallista.
      Varsinkin, kun sen tajuaa.
      Mutta sulla on sitten hyvät pohkeet, ei kun kuvia niistä :D.

      Poista
  2. Käheet shortsit, miksei rouvasihminen vois muka pitää?
    p.s älä välitä negatiivisista arvosteluista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun sisäreidet hyllyy vielä ihan liikaa, että käyttäisin tuollaisia shortseja missään.
      Lisäksi ne ovat... hmm... ne ovat aikas lyhyet. En ole tottunut esittelemään pakaroita näin valtoimenaan :D.
      Mutta ehkä siihenkin tottuisi :).
      Ihanat nuo shortsit kuitenkin ovat, olen samaa mieltä.

      Poista